Verwonderend uit eten

Naschrift

Onze gastheer zette ons af met de auto bij Ristorante Piane Di Mondolo. Hij zei al op voorhand dat eten goed was en ook nog goedkoop. Een wat oudere vrouw kwam met een klad blokje waarop het aanbod voor vandaag stond. Dus geen kaart maar met wat handen en voeten en het Italiaans van Marion stelden we ons menu samen. De primo voor Marion was een bord ravioli en voor mij pasta marinara con pesce. Secundo filetto di maiale voor Marion en ik 3 stukjes kalfsvlees begeleid door een groene salade, een halve liter vino frizante een fles aqua en als nagerecht 4 espressi. Van te voren nog heerlijk aardappelsalade als geste van het huis. Il conto per favor en daarvoor moest de zoon uit de keuken komen die op een rekeningblokje het bedrag neerschreef. Ik heb drie keer moeten kijken om het te geloven. Zegge en schrijven 24 euri. Onvoorstelbaar anno 2015, de wonderen zijn wereld nog niet uit. Zo nu uitbuiken en slapen.
Mawi

Heleen

mooi????. Zo zie je maar, mooi om mee te maken.
Wij waren vanavond in het Hoenshuis. Longest day voor Harm en ik mocht komen eten
Heerlijke bbq. ????
Slaap lekker en alvast veel plezier in Alba. Daar waren wij ook een paar jaar geleden. Leuk!

Paul en Tonny

Ja dat kan ook alleen maar in Italië hè. Slaap lekker en veel plezier morgen.

Jo en Roos

Lieve Marion en Wim
Wat een doorzettingsvermogen hebben jullie. Petje af hoor.
We genieten van jullie verhalen en de mooie foto's.
Zo te zien komen jullie door prachtige streken en plaatsen.
Wij wensen jullie nog een voorspoedige voortzetting van jullie indrukwekkende fietstocht.
Liefs van JoRo

Tim

Daar zou ik direct een kamer huren voor eeuwig....

Xxx

Frank

Hallo Wim en Marion,

Geweldig naschrift!
Dat is Italië pur sang.
Ik ruik het tot hier;-))
Geniet ze!!

Manon

Geweldige verhalen !

Wij genieten mee vanaf hier zonder zadelpijn ;)
Liefs van Teus en mij

Tiny en Wil

Wij volgen al enige tijd met veel plezier jullie reisverhalen (en foto's) en zullen dit ook blijven doen. Het moet wel heel bijzonder zijn om iedere dag weer iets nieuws mee te maken en te zien. Een sportief stelletje met doorzettingsvermogen zijn jullie. Dit laatste wisten wij van Mar. Begrijpen wel dat Wim niet kan achter blijven (ha,ha).
In de Wilgenhof is een foto gemaakt van Tilla. Hebben jullie die al ontvangen? Wij waren er afgelopen woensdag voor het laatst. Tilla was weer ouderwets mondig en dan is het goed met haar.

Groetjes,
Tiny en Wil.