Biken in de trein

Etappe 12 Ferrette - Biel

Biken in de trein
Vanochtend vertrokken onder een betrokken donkere lucht die niet veel goeds voorspelde. Verder merkten we dat onze kleding vochtig aanvoelde en dat baarde wel wat zorgen.De route van vandaag gaat over wat vervelende wegen en tunnels dus besluiten we om bij Courgenay de trein te nemen die ons onder de berg door naar Biel moet brengen. De treinen zijn ingericht op fietsvervoer maar de prijs voor twee fietsen en twee volwassenen logen er niet om CHF. 88,- maar dan heb je ook wat.in Biel bij de plaatselijke VVV geïnformeerd naar overnachtingsmogelijkheden en ook hier kregen we te horen dat bijna alles bezet was. Toch na veel heen en weer bellen kregen we een kamer bij een restaurant langs het meer van Biel. In de loop van de middag brachten we een bezoek aan de altstad Biel en aan de oever van het meer een hapje naar binnen gewerkt. De inspiratie voor een verhaal ontbreekt vandaag we hopen dat het weer wat beter wordt. Marion krijgt net een berichtje dat virus heeft toegeslagen op haar ipad via de site reismee.nl. Ben benieuwd hoe zich dit weer manifesteert. Haar telefoon heeft al het loodje gelegd het zou toch niet zo zijn dat haar ipad ook geen sjoege meer geeft.
Fijne avond!
Tot morgen
MAWI

Jan

Vervelend, maar beter een virus op de Ipad dan bij jullie. Jammer wel dat het vervelend weer is! Goed eten en vooral mooie "dingen" drinken zou mijn advies zijn :)

Danielle

Ik vind het geweldig om jullie te kunnen volgen.
Wij hebben nog dagelijks te maken met het "Mañana"
syndroom. Hahaha!

ToMo

Grüzi MaWi, Willkommen in der Schweiz, da gibt es noch sehr viele Berge und Tunnel, aber die sind alle mit der Bahn zu überbrücken, ein schönes Glas Wein und alles ist vergessen!
Viel Spass und gutes Radeln!!
LG ToMo

Rob en Vivian

Wat jullie niet allemaal meemaken! Zoemt het in jullie hoofd niet af en toe van: en van je hela,hola houd er de moed maar in!!! Of...och was ik maar bij moeder thuis gebleven! Dat laatste komt natuurlijk bij jullie twee doorzetters niet op.Nice komt steeds dichterbij .......want achter de bergen schijnt de zon.liefs Rob en Vivian

Gertje

Lieverds, het wordt tijd dat jullie het tabernakel uithalen.... Veel geluk ermee!