Rustdag en tour de Colmar

Etappe 9

Wat langer dan normaal het bed gehouden, op ons gemak ontbeten, Marke een grote was gedraaid en ik de kettingen van de bikes geolied en remblokjes vervangen. Rond de klok van 11 de bus genomen naar Colmar. Voor dat we het wisten zaten we in een treintje voor een sight seeiing tour door de stad. Koptelefoon op en een stem in het Nederlands leidde ons langs de mooiste plekjes van de binnenstad. Colmar de moeite voor een bezoekje waard. Ik ga jullie niet vermoeien met wat wij zagen. Bezoek Colmar, neem een treintje, en geniet! Vanavond al weer bijzonder lekker gegeten, voor haar een uiensoepje en choucroute met 3 soorten vis en voor mij ook die uiensoep en confit de canard Elzasser wijze. Morgen fietsen we richting Basel zijn benieuwd wat het weer doet. Ben benieuwd Tomo, hoe jullie de walk de winery's ervaren hebben. Was verheugd over de reaktie van Jan met het bericht dat er een nieuwe uitdaging ligt, in de verder ontwikkeling van het Vmbo. Mooi Jan alvast succes.
Nou we kunnen ons voorstellen dat sommigen van jullie gek worden van onze verhalen. Geen probleem laat ff weten of je van de lijst verwijderd wil worden. In ieder geval wij genieten jullie reakties.
Bis murrege
MAWI

Reacties

Reacties

Noëlle & Luc

Beste Marion & Wim,
Gek worden van jullie verhalen?
Nee hoor, we kijken er erg naar uit en onder het genot van een Italiaans wijntje, lees ik jullie "dag" weer hardop voor hier. En zo leuk met die foto's, in het toeristentreintje en mooi restaurant.
Prachtig jullie doorzettingsvermogen en zo fijn om dat samen zo sportief en gezellig te mogen beleven, klasse!
Op naar Basel, zet hem op, hopen op droge dagen.
O ja...Luc zegt vanmiddag na mijn boodschappen: wat moeten we met die Mignons? O die kreeg ik bij de Plus en kleinkind Finn is er dol op haha.

Frank Geraerts

Wim kun je ook 2 verhalen per dag schrijven;)

Paul en Tonny

100 jaar geleden was ik ook in Colmar. Geniet er van en veel succes morgen.

tomo

vervelen met jullie verhalen, helemaal niet!! genieten!!
onze walk of wine was super! mooi weer gehad, iedereen heeft genoten, mooie wandeling van gamlitz tot wurzenberg en terug naar ons gezellig hofje!het was in een woord, de moeite van het organiseren waard!
voor jullie een super tour naar Basel, en naar het mooie zwitserland, adee und bis morgen!

Chris&Harry

Marion, Wim,
Ook wij vinden de verhalen en foto's prachtig. Het is inmiddels een onderdeel van onze dag geworden, net zoals douchen, eten, werken, wassen, opruimen, klussen, enz. .... en als afsluiting van de dag jullie verhaal lezen en 'plaatjes' kijken.
Volgens mij was het erg romantisch in Colmar: diner bij candlelight!!! Wim, ik zie dat je de blouse zelfs afgestemd had op de kleur kaarsen. Helemaal in stijl.
Goede reis in die Schweiz.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!