Bandje wissel

Vanochtend eerst naar de tandarts om de laatste oude metalen vullingen (gewicht ongeveer 1 kilo) eruit te laten slopen. Ik leerde van Robert Geesink professioneel fietser,dat elk grammetje telt dus vandaar. Dus vervolgens mijn benen geschoren, immers zo hoorde ik uit het peloton dat dit de aerodynamiek zou bevorderen. Nou na wat geklungel met dat scheerapparaat toch effe een controle beurtje uitgevoerd met de vraag of ZIJ toch niet stiekem wat kleding bij geplust had. Tot mijn grote geruststelling, het stapeltje bleek niet gewijzigd te zijn. Zij naar haar moeder en ik een laatste inspectie van de fietsen. Ketting schoon gemaakt en gesmeerd, bandjes opgepompt, remmen gecontroleerd, aanhangwagentje de straat op en neer getrokken kijken of hij nog goed spoorde. Toch nog even een klein voorval wat ik jullie niet wil onthouden. Bij het op pompen van de band van mijn achterwiel, vloog mij plotseling het ventiel om de oren en had ik mijn eerste platte. Binnen bandje gewisseld en eigenlijk blij toe want dit is in mijn ogen een goed voorteken? Zou me dit onderweg gebeuren, zij rijdt zij gewoon door gefocust als ze is en dan ben ik niet alleen haar kwijt maar ook de route. En ik heb dan een probleem.Ondanks mijn GPS moet ik bekennen, dat uit eerdere fietstochten is gebleken, dat zij vaakeen beter richtinggevoel had, dan mijn Garmin GPS.

Morgenvroeg is het dan zover, het wordt een stralende en zonnige dag, we verheugen ons op een geweldige fietstochtvakantie SAMEN!!

MAWI

Reacties

Reacties

Rob Beaumont

Heel veel succes allebei, geniet van een geweldig ervaring! Groeten namens het team Topsport Limburg

Jan van Nierop

Marion is en blijft een uitzonderlijke vrouw; richtingsgevoel, geen extra sokken of jurkjes. Kun je trots op zijn!

Sylvia

Dirk zou willen dat ik zo was! Én lichtbepakt, én geen zwerfkei :P Heel veel plezier :)

Ton en Mir

Jullie zijn d'r klaar voor. Strakjes lekker lapelie en dan:
Heel veel fietsplezier, geniet ervan en kom gezond weer terug.
X

frank geraerts

die ventiel is voorwaar een goed teken, benen scheren met je scheerapparaat lijkt me ook goed begin maar die fanatiek keldingcontrole lijkt me meer happy ending;-)
zal morgen route vanuit de lucht verkennen.

Heleen

Ontzettend veel plezier en succes, het wordt vast onvergetelijk! En jullie starten alvast met prachtig weer ??????

Heleen

Die vraagtekens horen smileys te zijn :-)

Rob Kessels

Beter nu wat problemen met de fiets dan morgen veel fiets plezier

Marianne

Heel veel succes en vooral genieten:)

Vera

Ik wens jullie heel veel gezellige/leuke/spannende maar vooral liefdevolle fiets uurtjes toe ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!