Zware vader en moederdag

TOPSPORT was het vandaag! Veel kilometers pittig berg op en warm! Maar we hebben het toch maar weer gedaan! Ben eigenlijk best trots op ons! Gelukkig wat extra water meegenomen. Is natuurlijk wel zo dat het extra bagage is berg op. Buiten onze flessen 2 liter extra en geloof me die waren op! Zelfs nog drinken bijgekocht! Nu meer dan 1100 km gefietst! Rik vraagje; weet niet of je het leest, maar als we thuiskomen heb je dan een t-shirt voor pap, denk dat de rest hem te groot is! Volgens mij kan hij zich straks achter mij verstoppen! Ja ik weet het, dan moet hij zich wel bukken. Dat oudje gaat als een trein! Morgen rustdag. Ik denk dat ik vanavond maar eens trakteer op een goeie fles wijn! Wel verdiend dacht ik zo! Ps. Tiny kijk even naar foto's van vorige dagen daar staat foto van mam bij

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie