De regen de regen - wie komt hem niet tegen!

zoals jullie weten is Benjaminse(schrijver routeboekje) niet mijn beste vriend en zal hij ook NOOIT worden! Daarbij komt dat hij wel mee op vakantie is! Voorzichtig zijn dus dat hij niet tussen Wim en mij in komt te staan. Maar geen zorgen dat gaat niet gebeuren. Ik flikker hem nog liever het water in! Ben van plan vanaf nu wat meer ons eigen plan te trekken en zo af en toe mag hij ook meedoen! Moet zeggen dat die Carmiggelt wel gelijk heeft met zijn spreuk; wie samen kan reizen , kan ook samen leven! Toen ik gisteren in de gaten kreeg dat het menens was met de regen was ik er niet blij mee! Toen ik eenmaal op de fiets zat dacht ik 'so what'! Gelukkig was het niet koud! Tante Mie dan is Colmar wel een leuke herinnering toch! Jan wat betreft die madame en een blik in de keuken, geloof me al had ik nergens wat kunnen krijgen, daar had ik niet gegeten. Mijn telefoon is nog steeds stuk en zal pas gemaakt worden als we terug zijn! Sjef hoop dat jullie goed zijn aangekomen en succes daar! Bedankt voor alle lieve en leuke reakties

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie